Sunday, October 4, 2009

Soft War

Soft War Command formed in Teheran


ستاد بررسي ابعاد جنگ نرم تشکيل شد
خبرگزاري مهر12 مهر : رئيس ستاد تبليغات دفاعي کشور ضمن اعلام خبر تشکيل ستاد بررسي ابعاد جنگ نرم توسط ستاد کل نيروهاي مسلح از برگزاري سلسله هم انديشي هاي جنگ نرم خبر داد.
سردار سرتيپ پاسدار سيد مسعود جزايري که در حاشيه برگزاري نشست کميته علمي ستاد تبليغات دفاعي کشور سخن مي گفت ادامه داد: دشمنان ايران اسلامي، پس از سالها ناتواني در عرصه جنگ سخت بر عليه ملت مسلمان و دلير ايران، به جنگ نرم روي آورده اند تا بلکه از اين طريق بتوانند به اهداف شوم خود دست يابند.
معاون هماهنگي و تبليغات دفاعي ستاد کل نيروهاي مسلح، نخبگان را در اولويت جامعه مخاطبان دشمن در جنگ نرم دانسته و يادآور شد: آنها تلاش دارند با ايجاد تشکيک در مباني و آرمان هاي انقلاب، شعارهاي به ظاهر جذاب خود را جايگزين شعور، انديشه و باور جامعه نخبگي کشور کنند.
سردار جزايري با اعلام اين که براي پيروزي نرم نيازمند همکاري و همفکري انديشمندان و پيشوران جامعه هستيم گفت: به فضل الهي در اين عرصه نيز با وحدت و همدلي نخبگان، مردم و مسسئولان، دشمنان راهي به پيش نخواهند برد.
وي تشکيل ستاد بررسي ابعاد جنگ نرم توسط معاونت فرهنگي و تبليغات دفاعي ستاد کل نيرواي مسلح را فرصت مناسبي براي تبادل دانش و تجارب اساتيد و فرهيختگان کشور در اين حوزه دانست و افزود: برگزاري سلسله هم انديشي هاي جنگ نرم تا پايان سال جاري نيز موجب خواهد شد آخرين دستاوردهاي علمي و عملي انديشمندان داخلي در حوزه جنگ نرم تبادل شود.
سردار جزايري از همکاري بيش از يکصد نفر از نخبگان علمي و فرهنگي با ايان ستاد خبر داد و افزود: اين هم انديشي ها با مشارکت دستگاه هاي مختلف اجرايي و دانشگاه ها برگزار خواهد شد.

No comments:

Post a Comment