Sunday, October 11, 2009

برگزاري جلسه حدادعادل در خارج دانشگاه تهران در پي نگراني از اعتراض مجدد دانشجويان

برگزاري جلسه حدادعادل در خارج دانشگاه تهران در پي نگراني از اعتراض مجدد دانشجويان
شنبه، ۱۸ مهر، ۱۳۸۸
غلامعلي حداد عادل از بيم روياروئي با اعتراضات مجدد دانشجويان، جلسه دفاعيه ي پايان نامه ي يکي از دانشجويان را که وي سمت استاد مشاور ان را بر عهده داشت، به خارج از دانشگاه منتقل کرد
به گزارش خبرنامه اميرکبير، حتي در اطلاعيه هاي مربوط به دفاعيه ي اين دانشجو که بر ديوارهاي دانشکده نصب شده بود نام استاد مشاور اين پايان نامه يعني حداد عادل از بيم اطلاع دانشجويان از اين جلسه درج نشده بود.

اين جلسه دفاعيه سرانجام چهارشنبه 15 مهرماه ساعت در مکاني خارج از دانشگاه تهران و در يکي از ساختمان هاي متعلق به دانشگاه تهران در خيابان وصال شيرازي برگزار گرديد.
گفتني است دو هفته پيش حداد عادل با حضور در جلسه گروه علمي فلسفه دانشگاه ادبيات دانشگاه تهران، با اعتراضات غيرمنتظره ي دانشجوياني روبرو شد که شعار "مرگ بر ديکتاتور" سر مي دادند و وي را "وکيل ضد ملت" و "حامي قاتل" خطاب مي کردند.
در پي اعتراضات دانشجويان به هنگام خروج وي از جلسه گروه، وي به سرعت طي تماسي با فرهاد رهبر از او خواست که بدون مشخص شدن نام وي با دانشجويان معترض برخورد کند.

پس از اين درخواست حداد عادل جمعي از دانشجويان معترض در صحنه به کميته هاي انضباطي احضار و تهديد به اخراج و برخوردهاي انضباطي شديد شده اند.
گفتني است اواسط هفته ي گذشته نيز سيد مهدي قمصري معاون رئيس دانشگاه تهران در مصاحبه اي، برخورد با دانشجويان معترض به حداد عادل را تائيد کرد.

No comments:

Post a Comment