Wednesday, October 7, 2009

Hosseiny go to Paris

نخستين سفر خارجي وزير ارشاد/ ديدار با مديرکل يونسکو
سيدمحمد حسيني وزير ارشاد براي شرکت در کنفرانس عمومي يونسکو و ديدار با "ايوينا بوکوا" مديرکل جديد يونسکو عصر امروز دوشنبه به شهر پاريس سفر مي‌کند.
مشاور و مديرکل دفتر وزارتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام اين خبر گفت: وزير ارشاد ساعت 17:30 عصر امروز به وقت تهران و در رأس هيئتي براي شرکت در سي وپنجمين نشست کنفرانس عمومي يونسکو به شهر پاريس سفر مي‌کند.

پرويز کرمي با اشاره به جزئيات نخستين سفر خارجي حسيني افزود: سخنراني در صحن يونسکو، ملاقات با ايوينا بوکوا مديرکل جديد يونسکو و ساير مقامات اين سازمان بين‌المللي، حضور در نشستهاي دوجانبه و چندجانبه و ديدار با همتايان خود از کشورهاي ديگر از برنامه‌هاي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در اين سفر است.

کرمي اضافه کرد: زمان برپايي اين اجلاس سه هفته است اما سفر وزير ارشاد و حضورش در پاريس سه ‌روزه است.

مديرکل دفتر وزارتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: در نخستين سفر دکتر حسيني، دکتر مجيدي سفير و نماينده دائم ايران در يونسکو، دکتر سعيد فيروزآبادي مديرکل دفتر يونسکو در تهران، بنده و تعدادي از نمايندگان ساير دستگاهها وي را همراهي خواهند کرد.

به گفته کرمي حضور نمايندگاني از هيئت همراه وزير ارشاد در کميسيونهاي فرهنگي، اجتماعي، برنامه و بودجه و حقوقي از ديگر برنامه‌هاي هيئت ايراني در سفر به پاريس است.

No comments:

Post a Comment