Sunday, October 4, 2009

changes Armed Forces

AN is praparing his killing machine : changes in Regim Armed Forces
فيروزآبادي از ستاد کل نيروهاي مسلح مي رود ايران پرس نيوز 3اكتبر2009
سايت پرچم: بعد از انتشار خبر ثانيه نيوز در مورد خداحافظي حجت الاسلام والمسلمين حسين طائب از فرماندهي بسيج، در روزهاي آينده خبرهاي ديگري از نقل و انتقالات مهم در نيروهاي مسلح منتشر خواهد شد.
از جمله اين تغييرات، خداحافظي سر لشکر بسيجي سيد حسن فيروزآبادي از رياست ستاد کل نيروهاي مسلح است. سر لشکر بسيجي فيروزآبادي از سال ۱۳۶۸ تا کنون با حکم فرمانده كل قوا-حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي، مسووليت سنگين رياست ستاد کل نيروهاي مسلح را عهده دار است.
از سردار بسيجي محمدرضا نقدي معاون آماد و تحقيقات صنعتي ستاد کل نيروهاي مسلح، سردار پاكپور فرمانده فعلي نيروي زميني سپاه، سردار حسين نجات فرمانده سپاه ولي امر، به عنوان جانشينان احتمالي سر لشکر بسيجي فيروزآبادي، ياد مي‏شود. كه محتمل‏ترين گزينه، سردار بسيجي محمدرضا نقدي است.
بر اساس اين گزارش سر لشکر بسيجي فيروزآبادي، سيرذ فعاليت‏هاي، تحقيقاتي و دانشگاهي خود را بعد از خروج از ستاد کل نيروهاي مسلح با سرعت بيشتري ادامه خواهد داد.
در عين حال، خبرنگار ثانيه‏نيوز گزارش داد كه پس از تاكيدات رهبر انقلاب براي مقابله با جنگ نرم، سردار جعفري فرمانده سپاه با توجه به ماموريت ذاتي و قانوني اين نهاد براي پاسداري از انقلاب، طرح تغيير و تحولاتي را تدوين و به نهادهاي ذي ربط ارائه كرد.
در اين طرح با اشاره به اهميت مقابله با تهديدات نرم و برنامه ريزي شده عليه انقلاب، موارد لازم براي مقابله با آن پيش بيني شده است.
گفتني است كه در روزهاي آينده خبرهاي ديگري از نقل و انتقالات مهم در نيروهاي مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، منتشر خواهد شد.

No comments:

Post a Comment